Friday 20 July 2007

November-Juli

I morse då jag vaknade kändes det som att det var en November dag.
Klockan var ca 06.30 och jag bruakr ligga och titta på hur solen strålan in genom fönstret innan jag kliver upp.

Denna morgonen ville jag bara dra täcket över huvudet och sova till sommaren kommer som vi inte haft än.

Det är fredag och jag är trött, så trött.
Var tvungen att springa i regnet till bussen och min fötter är genomvåta, så också min skor såklart.
Blir trevligt att ta på sig dem igen vi dagens slut.

Dock är det perfekt dag för Bio, försöker få ihop lite vänner att gå och se nyversionen av Hairspray som visas ikväll.
Hoppas bara att det blir någon som kan.

Förkylningen börjar avta, idag har jag knappt ont i halsen.
Sitter och snörvlar och äcklar mig rätt rejält dock, tycker synd om kollegorna ja sitter vid.

Idag känner jag mig bara seg och sitter och tittat ut genom de små fönstrerna ibland och ser hur det ser grått ut. Det ser verkligen ut som en november eftermiddag denna juli fredag klockan 10.40.

Tragiskt.

No comments: