Friday 20 July 2007

Livets Ironi #1

Del ett då.

Det verkar minsann som att jag stöter på ganska mycket av livets ironi.
Det är helt enkelt något som djälvlas med mig.

Livets ironi del 1 kommer här.
Det hände igår.

Har suttit ch tjatat som en moster på NV att han ska kirra min cd till mig.
Efter mycket om och men så säger han att den har blivit skickad.

Jag kom hem igår och ser att jajjemen, där ligger ett kuvert från Sverige till mig.

Jag sliter upp det och visste sen innan att den inte går spela i DVD spelare, det hade han konstaterat själv.

Ja startade den enda cd spelaren i huset och upptäcker sorgset att den inte fungerar.

Kul.

Jag har väntat i över en månad på denna skiva med svenska sommar minnen, och så går den inte spela.

Trots att jag i mitt undermedvetna visste att det inte skulle funka i dvd spelarna så provade jag iaf.

...

Det gick inte.
Så nu sitter jag med min cd skiva som jag inte kan spela. :(

No comments: