Monday 30 July 2007

Sluta Stirra!!





-ARGH-


Vad har jag gjort för att förtjäna detta?


Det är en man på jobbet, han jobbar på IT avdelningen och har har tillsammans med en annan trevlig karl kommit upp och hjälpt mig ett par gånger.


Av någon anledning är det iaf så att han jämt tittar så konstigt på mig varenda gång han ser mig.
Det gör mig väldigt irriterad och lite illa till mods!
Jag har ju lite social fobi, bara lite, men han gör det inte bättre.


Ibland har jag fått för mig att han tittar på mig med en äcklad blick, som att han anklagar mig för att han tycker jag är äcklig.


Varför gör han detta?
Jag möter honom dessutom jobbigt ofta, och tom nere i kafeterian så ser jag hur han tittar på mig medans han sitter vid ett bord och jag är på väg ut från kafeterian.


Är jag paranoid?
Och nej, han kollar inte "in mig" för jag är ful, och han ser bra ut, så det skulle verkligen inte ske.


Men det irriterar mig en del.
Det får mig att känna mig väldigt obekväm.

No comments: