Thursday 9 August 2007

2 dagar.

HC och JC är iväg, HC är på spa tills i morgon och JC är i Ecuador 2 veckor till.
Så det är bara jag och FS hemma nu.

Det är nu jag verkligen har kommit att förstå hur lite hon vill ha med mig att göra. FS..
Hon har alltid varit "mystisk" som nämt i annat inlägg så pratar hon aldrig, aldrig om sin barndom.
Hon måste inte prata om det. Jag bryr mig inte direkt.
Men om hon nu ska vara så gullegull med de andra två så behöver hon inte vara så partisk.


Hon pratar bara med mig om hon absolut måste.
Om jag säger något till henne så blir det ungefär. "Yeah".Eller. "yeah, thats cool" Men om labila HC säger något eller skojar med henne, så är hon så fruktansvärt go och glad.
Hon måste inte gilla mig, jag måste inte ha hennes "accepterande" men jag har aldirg varit med henne själv direkt, och det ska bli väldigt intressant, särskilt eftersom hon verkade undvika mig så mkt som möjligt igår kväll.


Det är hon och JC som tycket att det är oh så viktigt med kommunikation.Det enda som får mig att bry mig alls är faktumet att om HC eller JC är i närheten så är hon relativt trevlig och så mot mig med, särskilt i måndags, men nu när vi är ensamma så är det helt annorlunda.det är det att jag börjar undra om hon är trevlig mot mig enbart inför de andra.


Det kommer bli 2 intressanta dagar nu.

No comments: