Thursday 26 July 2007

Ett o två, jobba på!

Ojojoj!

Hur ska det gå för Chili med alla nya arbetsuppgifter?

I och med att MR blev befodrad som Scandinavian Team Manager så förändrades arbetsuppgifter för oss, jag som kom till den skandinaviska marknad för bara 2 veckor sen så hade jag inga vettiga uppgifter förutom att ta svenska och norska samtal och att vara backup för faxen som LE har hand om.

Men igår kom MR som just startat som manager, hon är dansk och har jobbat på samma nivå som oss länge.

Hon kom iaf med ett gäng papper och då blev det fastställt.
Jag har nu fullt ansvar för ett speciellt företag, att ta itu med mailen som kommer från dem, att kolla upp vad som gått fel vid beställningar och att göra rätt. "Gör om, Gör rätt" grej ungefär.

Deusstom har jag fullt ansvar för Norska emails med den norska killen som bakcup för dem.

Sen har jag i uppgift att göra Call Quality för LE och AJ.
Det har jag heller aldrig gjort förr, så det ska gås igenom också.

Deusstom har jag sen innan id service recovery som jag gör en gång i veckan då jag kontaktar olika företag för olika saker.

Det känns som om allt slängdes på mig bara sådär, vilket på ett sätt stämmer och nu är det dags att jobba hårt.

Det är så svårt bara, en sak som ställer till det är att jag nu väntar på att kunna byta plats, jag sitter just nu vid en "kläm-desk" som jag kallar det, det ska -egentligen- inte behöva sitta någon här eftersom det är så otroligt lite utrymme för mig, men jag är tvungen just nu, har suttit här länge, men innan hade jag bara en ansvaruppgift så jag behövede inte mycket mer plats.
Men nu är det andra bullar.
Får se när jag får ny plats.

No comments: