Thursday 26 July 2007

Intervju!

Idag fick jag telefon intervjua en tjej.

Det var mest för att språk testa henne i svenska men också för att frågorna jag ställde gav svar på om hon var passande som kundservice representant.

Det gick väldigt bra, hon verkade väl förberedd och hon hade klar och tydligen röst, var inte så blyg och trevlig.

Det var första gången jag gjorde en telefonintervju men jag gjorde tydligen väl ifrån mig enligt en av mina managers som pratar en del svenska.

Killarna i teamet undrade såklart om hon "lät snygg" och så.
Hahaha. Det gjorde hon väl.

Hon lät som om hon var ganska lång med bra "kropps attityd" folk som sitter ihopkrupna eller tittar ner i golvet låter på ett speciellt sätt, rösten är inte lika klar.
Men hon hade väldigt bra telefonröst, hon skulle defentivt passa i detta jobbet det lilla jag hörde.

Jag nämnde innan i tidigare inlägg om alla mina nya ansvarsuppgifter, men måste säga att det känns väldigt bra.

Jag vill klättra uppåt i mitt jobb nu.
Jag vill gå den där extra milen och bli sedd som en som verkligen tar sitt jobb på allvar, jag tror inte någon direkt tvivlar på mig så, men att göra ännu bättre!

Nästa gång så kanske jag är den som blir befodrad, der vet man ju aldrig, men det kommer aldrig hända om jag inte visar att jag kan ta ansvar, att jag tar mina uppgifter på allvar och har en bra attityd.

No comments: